دست از خوشمزه بازی برداریم

خرید بک لینک
خودتان را جای مردمی بگذارید که در استان های زلزله زده گرفتار بودند و درست وقتی تلویزیون داشت سریال پخش می کرد و برنامه های عادی اش را پی می گرفت آنها می خواستند از اقوام دیگران در شبکه های مجازی خبر بگیرند و به جوک ها می رسیدند، چه حسی داشتند؟

این لحظه ها که آمار کُشته شدگان دقیقه به دقیقه افزایش پیدا می کند، وقت خوبی برای پند دادن نیست اما کی می خواهیم یاد بگیریم که خندیدن به زخم هم انسانی نیست. با آن همه ادعایمان در مورد «پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک» جور در نمی آید. دستکم در مصیبت ها دست از خوشمزه بازی برداریم. اگر مرهم نیستیم، نیش نباشیم. بگذاریم مردم مصیبت زده به درد خودشان بسوزند اما برایشان جوک نسازیم!

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ساعت 13:56&nbsp توسط رسول |

وبلاگ رسول صالح جزی ...

ما را در سایت وبلاگ رسول صالح جزی دنبال می‌کنید

برچسب: برداریم, نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 3:49

صفحه بندی