پیام ّخدا حافظی قای بخشی شهردار گلپایگان
به نام خداوندبخشنده ومهربان
همشهریان و شهروندان عزیز و بزرگوار
با سلام و احترام همواره ، خداوند بزرگ و مهربان را شکرگزارم که توفیق خدمتگزاری به شما خوبان را در مدت 19 سال خدمت صادقانه به شهرداری وشهر گلپایگان به اینجانب عطا فرمود ، دوران خدمتی که لحظه به لحظه آن باعشق و علاقه به توسعه ، پیشرفت و آبادانی گلپایگان ، شهری که مرا در خود پرورانده بود ، همراه بود.
تعهداتی آنچنان سنگین به این خطه و به این مردم که ساعات حضور و خدمت در شهرداری به مراتب بیشتر از ساعات در خدمت خانواده و خود بودن سپری شد.
بنده از ابتدای قبول مسئولیت خطیر شهرداری بر دشواری های این راه پر فراز و نشیب و تاوان های ایجاد تغییر و تحول و رشد و توسعه این شهر آگاهی داشتم و واقف بودم که تغییر اصلی در شهر از ایجاد تغییرات مثبت در اذهان و افکار شروع می گردد تا با ایجاد باور و تشکیل تیم های کاری و حرفه ای و با مشارکت شما شهروندان عزیز به تحولات مورد نظر خود شهروندان نائل گردیم.
در طی این مسیر هر جا توفیقی حاصل می شد از سعایت و آزار بدخواهان و بد اندیشان در امان نبودیم و هر بار به نوعی تلاش می نمودند تا موفقیت های بدست آمده را در مسیر اهداف تبلیغاتی و یا در جهت بدست آوردن پست و منصبی تعبیر نمایند و من همچنان بر سر عهد خود با خدای خود و شما مردم بودم و ماندم و امروز بعنوان یک شهروند عادی شرمنده الطاف و محبت ها و حمایت های بی دریغ اقشار مختلف مردم عزیز ، همکاران سخت کوش و مسئولین شریف می باشم و سیل دلگرمی های شما عزیزان باعث تسلی خاطر امروز مدیری است که در کسوت مسئولیت کم فروشی نکرد و از تمامی تلاش خود در کار نکاست و با قرار دادن شهرداری در مسیر واقعی خود و تعریف و اجرای پروژه های متعدد زیربنائی وروبنائی،علیرغم کمبودشدیدمنابع ، همواره گزارش کارها و عملکرد خود و مجموعه را به سمع و نظر شما رساند و با تبدیل شهرداری به یک سازمان شیشه ای در جهت تبیین امور و ایجاد شفافیت ، لحظه ای فروگذاری ننمود.
تنها تاسف من نه برای خود بلکه برای مدیرانی است که انگیزه خدمت و توان تلاش دارند و امیدوارم که اندیشه های نابخردانه دیگران هرگز آنان را در ادامه راه و مسئولیت سنگین خود سست ننماید و انشاء الله که جامعه فرهیخته و آگاه ما همواره از خدمت گزاران خود به نیکی یاد نمایند و مسئولین ما نیز حق تلاشگران سنگرهای مسئولیت را به نحو شایسته ای ادا نمایند.
درخاتمه ضمن کسب حلالیت از مسئولین شهرستان ،همکاران خوب وتلاشگرو شهروندان محترم استدعا دارم ، کاستی ها و
کوتاهی های احتمالی در مسیر خدمت را به بزرگواری خود ببخشایند و برای بنده طلب آرزوی خیر نمایند.
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هرکسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.
محمود بخشی
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ساعت 11:39  توسط رسول
|
وبلاگ رسول صالح جزی ...
ما را در سایت وبلاگ رسول صالح جزی دنبال میکنید
برچسب: استاندار,گزبرخوارشد, نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: سه شنبه 14 آذر 1396 ساعت: 3:49